Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
mulberry vesker
1 février 2013

Mulberry Union flag / jack posen

En ting du kan alltid stole på i mitt liv er min forkjærlighet for Mulberry og tydelig noen tar notatet som jeg hadde en liten Mulberry overraskelse på min bursdag (Mulberry overraskelser er en av de beste slag). Har det virkelig vært et år siden jeg fikk min Mulberry Seth bag for min bursdag i fjor? Tilsynelatende så! tillat meg å introdusere deg til det nyeste tilskuddet til min Mulberry samlingen:
 
Mulberry Union flag/jack pouch
 
Mulberry Union flag/jack pouch interior shot
 
En Mulberry veske feire alt som er britisk. Dette minnemynter limited edition posen er til ære for dronningens Diamond Jubilee, OL og alle ting britiske. Den klassiske Mulberry postmannens låsen er oppdatert i denne limited edition med unionsflagget / jack og på innsiden tag i motsetning til mulberry vesker outlet har ikoner hovedsak si Mulberry elsker Britain - vel jeg elsker Mulberry og Storbritannia!

Med en semsket interiør og smidig naturlig skinn denne spesielle vesken gjør en velkommen tillegg til min stadig voksende Mulberry familie og det vil tjene til meg som en påminnelse om hva et flott år 2012 har vært for Storbritannia (og meg selv for den saks skyld!) - Godt det har vært ganske bemerkelsesverdig år virkelig har det ikke?

Mens denne limited edition posen er nå solgt ut kan du likevel plukke opp en struts Union flag / jack Lily bag Mulberry nettstedet. I området opprinnelig var dette posen, en naturlig eik Lily bag, en struts Lily bag og en Bayswater bag. Alle elementer i serien er selvfølgelig laget i England (min Mulberry låst kosmetikk posen ble laget i Kina) bare legge til at ekstra spesiell touch. Alle Mulberry elementer som brukes til å bli gjort i England, men som branded har utvidet det ikke forsvarlig å gjøre alt her nå, så det er flott å ha et stykke fra en av mine favoritt engelske merker som faktisk er gjort i England.
 
Publicité
Publicité
Commentaires
mulberry vesker
Publicité
Archives
Publicité