Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
mulberry vesker
29 janvier 2013

Mmmmm ... Mulberry!

mulberry butikk i Oslo er som et tre med skatter. På sin langt utstrakte grener, eller hyller som kundene det ser ikoniske vesker smiler til deg med nøytrale, blek og lyse farger.

motebladet vert et kjøpesenter natt i samarbeid med Mulberry Oslo. Listene ble fullt nesten umiddelbart, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor ved å se på disse håndvesker. Beaty Inn hadde en neglelakk bar, og goodiebags var morsomt, med en gyllen monster bæreposer. Butikken ble dekket i gylne Heliumballonger formet som Mulberry håndvesker. Jeg fikk til å ta ett hjem, og det ble en perfekt lekekamerat for katten min!

Mulberry-butikken i Oslo eh Som et tre fullt AV Skatter. sinus lange grener, Eller hyller Som vi Kunder ser Det Som, smiler ikoniske vesker Til grader med sinus nøytrale, bleke og Sterke farger.

Motemagasinet Costume arrangerte en shoppingkveld torsdag 25. Oktober i Samarbeid med Mulberry Oslo. Listene Til eventet BLE Fulle Nesten umiddelbart, og Det ER Manage vanskelig å. Forstå NAR mann ser disse veskene. Beauty Inn hadde neglelakkbar, og goodiebagene Var morsomme med et gullfarget monster utenpå. Butikken Var dekket AV heliumsballonger i gull formet Som Mulberry-vesker. JEG fikk ta med meg en Hjem, og den BLE den perfekte lekekamerat for katten min!
 
 
 
 
 
Publicité
Publicité
Commentaires
mulberry vesker
Publicité
Archives
Publicité