Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
mulberry vesker
29 janvier 2013

Mulberry Tassel Collection

Tror jeg har funnet min neste veskeinvestering, og definitivt årets julegaveønske! Jeg er overwhelmed, for å si det mildt. Mulberry Tassel Bag er perfekt! Forelsket meg i de små duskene da jeg så på inspirasjonsbilder fra coachella i sommer, og ante ikke at vesken fantes i så mange varianter.

 

 

Jeg er utrolig glad i Alexaen min, som jeg har i oversized, og Oversized Tassel Bag er jo faktisk en videreutvikling av den. Likevel heller jeg faktisk mot en vinrød Lilly With Tassels eller en mellomstor Tassel Bag i samme farge. De er jo helt nydelige! Hva synes du?

Håper disse finnes i Oslo, for det er så mye bedre å se vesken live før et eventuelt kjøp. Prislappen varierer fra 3000 – 10.000,- 

Var det forreste flere enn meg som satt klar for å nettshoppe Anna Dello Russo for H&M klokken 10.00? Jeg står fortsatt i kø får jeg beskjed om. Jeg gir opp! Det er alltid så dårlig service når disse kolleksjonene lanseres *frustrert* Men det er jo ikke krise å ikke få tak i noe, syntes bare det oransje smykket var så lekkert. Vel . . Jeg har sittet og trykket på update en halvtime for lenge nå, så nå må jeg nesten tilbake til jobb.

Håper dere har en fin dag :-) Og ja! Dere kan visst stemme hver eneste dag i kåringen “Norges mest elskede blogg” om dere vil. Dere finner meg her

 

Publicité
Publicité
Commentaires
mulberry vesker
Publicité
Archives
Publicité